به گزارش آذراسپورت، صدرا قلعه گیر بازیکن جوان تیم عقاب مهر در رابطه با بازی تیم امید عقاب مهر با تراکتور گفت:بازی تراکتور بازی سنگینی بود هر دو تیم برای برد آمده بودند ولی ما با تلاش بازیکنا و کادرفنی توانستیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
وی افزود: تمریناتمان را بصورت عالی پیش می رود جا دارد از کادرفنی و مدیریت تشکر کنم که شرایط را در حد مطلوب برای ما آماده کرده اند.

قلعه گیر خاطر نشان کرد: خدارا شکر هفته قبل هم توانستیم مقابل نساجی به پیروزی برسیم ، شرایط تیم خوب هست انشالله در بازی های بعدی نیز بتوتنم امتیاز های خوبی را بدست بیاوریم.

بازیکن جوان تیم عقاب مهر در رابطه اهداف تیم گفت:هدف ما از اول فصل در امید صعود به مرحله بالاتر و در جوانان قهرمانی و صعود به لیگ برتر است همه تلاش خود را برای رسیدن به این اهداف انجام می دهیم.

وی افزود:تیم جوانان هم از همه جنبه ها در شرایط خوبی قرار دارد و امیدواریم یک سهمیه لیگ برتری دیگری برای استان به ارمغان بیاوریم.ما در هر دو رده شانس صعود داریم و در جوانان مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

صدرا قلعه گیر در پایان خاطر نشان کرد: لاز می دانم از آقایان سیامک علیزاده و اصغر اکرمی که همه تلاششان را می کنند تا باشگاه در شرایط خوبی قرار بگیرید از رسامه خوب آذر اسپورت که ورزش استان را پوشش می دهد تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید