به گزارش نود پرس،سالار لطفی بازیکن جوان و آینده دار فوتبال تبریز که بدلیل مصدَومیت چند صباحی از مرز آمدگی دور بود خودش را برای ما این گونه معرفی می کند: متولد سال 83 در شهرستان شبستر هستم.از همان کودکی عاشق فوتبال بودم.علاقه ام به فوتبال باعث شد تا از سن کودکی وارد فوتبال شوم.
وی افزود: فوتبال را از باشگاه المپیک شبستر شروع کردم و در باشگاه های سرخپوشان (طلایی پوشان)شبستر، تراکتورتبریز و مهدیه تبریز بازی کردم.
وی در رابطه با جدایی خود از تیم فوتبال مهدیه گفت: سالیان خوب و بد زیادی داشتم روزای خوب و سختی هایی را با تیم تجربه کردم.


بخاطر روزای خوش و حرمت ها چیزی نگفتم و بدون حاشیه از تیم جدا شدم.
لطفی خاطر نشتن کرد: حتی در اول فصل از چند تیم مطرح تبریزی در لیگ برتر و لیگ دسته ۱ پیشنهاد داشتم ولی بخاطر روزای خوش و حرمت های گذشته در تیم ماندم.


بازیکن سابق تیم جوانان مهدیه تبریز دررابطه با دلایل نتایج ضعیف مهدیه در این فصل گفت: مدیریت ضعیف،سرمربی و بازیکنانی که در فصل جدید به تیم اضافه شدند در حد نام مهدیه نبودند ولی باز سکوت کردم چیزی نگفتم تا اینکه وعده هایی که به من داده بودند عملی نشد و نیم فصل از تیم جدا شدم اما آرزوی موفقیت برای تیم مهدیه تبریز دارم امیدوارم در ادامه باعث افتخارات بیشتر برای استانمان باشد.


سالار لطفی در رابطه با آینده فوتبالی خودش در سال 1403 اظهارداشت: آینده غیر قابل پیش بینی است.تلاشم این است که در تبریز فوتبالم را ادامه بدم و در تیم های پایه باشم، البته شایدم با یک تصمیم همه را شوکه کنم.
وی افزود: وضعیت بدن من آماده است، با تمریناتی که زیر نظر مربی دارم رو به پیشرفت و آمادگی بالاست. همین روند را ادامه میدهم. متاسفانه در سال های گذشته مصدومیت mcl و همسترینگ خیلی باعث افت بدنیم شده بود ولی امسال با توکل به خدا سال شگفتی های من خواهد بود.
سالار لطفی بازیکن جوان و خوش آتیه فوتبال تبریز در رابطه با هدف روهای خود گفـت: هدف و رویاهای بسیاری دارم. طبق معمول همه بازیکنان آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم و بعد آن هدف لژیونر شدن را دارم.اما عاشق پوشیدن پیراهن بزرگسالان تراکتور هستم.
وی افزود: من هدف بلند مدتم را دوس ندارم بیان کنم. بیشتر تمایل دارم نشان بدم. در پایان از خانواده ی عزیزم و همه مربیان و کسانی که کمک حال من بودند تشکر و قردادنی می کنم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید