به گزارش آذراسپورت، نیما جنگو کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان ظفر بناب که توانست با تیمش قهرمان استان شود در رابطه با باشگاه ظفر بناب گفت:باشگاه فولاد ظفر شهرستان و تیم های این باشگاه در رده های پایه چندین سال است که بطور منظم و حرفه ای برای نونهالان و نوجوانان این شهرستان و حتی شهرهای اطراف ، نهایت تلاش و زحمات خود را جهت پرورش بازیکن انجام می دهد.


وی افزود:تیم ما نیز در این باشگاه هرسال تمام توان و تلاش خود را انجام می دهد که تیمی منظم ومنسجم را روانه مسابقات کند.هر سال به علت بد شانسی هایی که گریبان گیرمان می شد و از گروه حذف می شدیم ، اما امسال در اول تمرینات با بچه ها و کادر فنی عهد وپیمانی بستیم تا این تیم را به قهرمانی رسانده و به لیگ مناطق کشوری راه پیدا کنیم. خداروشاکرم که توانستیم قهرمانی را به دست آورده و شادی را به مردم خوب بناب هدیه کنیم.


جنگجو که همزمان در تیم لیگ برتری نوجوانان مهدیه تبریز بازی می کند در این باره گفت:من همیشه سعی کردم در هرتیمی که بازی می کنم تا آخرین توانم برای آن تیم تلاش کنم تا وجدانم آسوده باشد که نهایت تلاش ونهایت بازی خودم را برای آن تیم انجام دهم. بابت تیم مهدیه تبریز که در لیگ برتر نوجوانان کشوری قراردارد من به عنوان بازیکن در آن انجام وظیفه می کنم یا تیم شهر خودم فولاد ظفر بناب که تلاش می کردم قهرمان شود، طوری برنامه ریزی کرده بودم که همزمان در این دو تیم توپ زده و برای هر دو تیم موثمر ثمر باشم.


وی در رابطه با شرایط آماده سازی تیم فوتبال ظفر بناب خاطر نشان کرد:
تیم مان در شرایط خوبی قرار دارد با روحیه بالا زیر نظر کادرفنی از جمله آقای طاهر امامی و آقای مصطفی ریاضی تمرینات را پیگیری می کند .آماده ایم تا بتوانیم با آمادگی کامل درمسابقات مناطق کشور حضور پیدا کنیم.
نیما جنگجو افزود: تیم فولاد ظفر بناب سابقه ی چندین سال تیم داری در رده های پایه را دارد همچنين در رده بزرگسالان در لیگ دسته سه کشوی هم سابقه تیم داری دارد و مطمئنا با صعود به مراحل بالاتر مثل گذشته‌ وبیش از گذشته از تیم حمایت خواهند کرد.
کاپیتان خوش آتیه تیم فوتبال ظفر بناب در رابطه با اهداف فوتبالی خود گفت:برای آینده فوتبالی خودم برنامه و اهداف خاصی دارم که مهمترین آن پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران و بزرگسالان تراکتور تبریز است ، امیدوارم روزی در تراکتور دوست داشتنی و جلو طرفداران میلیونی این تیم بازی کنم.

وی در پایان اظهار داشت: در اول از خانواده عزیزم که همه جانبه از هر نظر ازمن حمایت کردند نهایت تشکر را داشته باشم. امیدوارم روزی جواب این زحمات را داده باشم، در ثانی از همه مربیانی که در طول این همه سال زحمات زیادی رو برای من کشیده اند و باعث شده اند تا من روز به روز پیشرفت کنم تقدیر و تشکر می کنم ، امیدوارم روزی جواب زحمات این عزیزان را نیز بدهم.از مجموعه بزرگ فولاد ظفر شهرستان که یکی از برترین قطب های فولاد داخل و خارج است ، مسئولین شهرستان و از تماشاگرانی که در هربازی آمدند و ما را تنها نگذاشتند تقدیر وتشکر می کنم و از رسانه شما عزیزان نیز تشکر می کنم که این وقت را در اختیار بنده قراردادید.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید