به گزارش آذراسپورت،عطا قاسمی شناگر جوان و آینده داراستان در معرفی خودش اظهار داشت:من عطا قاسمی متولد سال 1382 و در شهر تبریز بدنیا آمده ام.از چهار سالگی با دنیای آبی آشنا شدم و آموزش شنا را زیر نظر آقای علی پرنبات در استخر علوم پزشکی سینا تبریز یاد گرفتم.

وی افزود: لازم بذکراست من خودرا مدیون ایشان می دانم چون من در شرایطی با دنیای آب آشنایی پیدا کردم که فوبیای شدید آب داشتم.فوبیای آب برای من به حدی بود که حتی زیر دوش هم کم می ایستادم تا حالم خراب نشود.درحالی که آب در حال حاضر دنیا و زندگی من شده است.

عطا قاسمی در رابطه با شروع حرفه ی شنای خود گفت:از چهار تا ده سالگی با آقای علی پرنبات کارکردم و بعد در ده سالگی به تیم منتخب استان دعوت شدم.به مدت پنج سال در تیم منتخب استان بودم که کرونا مانع کار ما شد.در مدت دوسال کرونا من و خیلی از شناگران استان بخاطر بسته شدن استخر ها از تمرین جا ماندیم.من در تیم منتخب زیر نظر مربیگری آقای علی سلمانی فعالیت کردم.دربازه ی پنج ساله ی حضورم در تیم منتخب استان در چندین مسابقه ی استانی و کشوری رفتم و تجربه های خوبی را کسب کردم. بعد از کرونا باز به مدت یکسال با آقای سلمانی شروع به تمرین کردم و در مسابقات استانی حاضر شدم.

وی افزود:بعد از آن با آقای نیما پورکرمی تمرین کردم.در مسابقات کشوری و استانی حاضر شدم.در این مسیر ازآقای حامد حسن زاده و کاپیتان ارزشمند تیم ملی آقای مهدی انصاری نیز تشکر می کنم که تجربیات گرانبهای خود را در اختیار من قرار داد و کمک حال من شد.

قاسمی خاطر نشان کرد:در مسیر کارم در شنا با سختی های زیادی روبرو شدم اما اعتقادم براین بوده و است که انسان به هرچیزی که می خواهد باید سختی های آن را نیز تحمل کند.در این مسیر سختی و ناکامی زیاد داشتم اما در عین حال امید و انگیزه خود را اصلا از دست نداده و ادامه داده ام.لازم بذکر است در این مسیر هیچ حامی و اسپانسری نبوده تا پشتیبان من باشد.

وی افزود: من در مسابقات بسیاری از جمله مسابقات استانی و کشوری حضورداشته ام.مسابقات استعدادهای برتر،جام نوروزی،تورنومنت قهرمانان،مسابقات کشوری و المپیاد دانشجویی دانشگاههای فنی و حرفه ای مسابقاتی بود که من در آن حضور داشتم.

شناگر جوان تبریزی گفت:در این مسابقات مقام های زیادی را بدست آورده ام. قهرمانی ها ،نایب قهرمانی ها، مقام سوم و… که نمی خواهم زیاد به آنها اشاره کنم.مسابقات پیش رو برای من تایم تییر می باشد که بدنبال آن هستم تا شرایط خودم را برای بهترین نتایج آماده کنم.

عطا قاسمی که در تهران تمرینات آماده سازی خود را ادامه می دهد اظهار داشت:اهداف والایی در شنا دارم.قهرمانی مسابقات کشوری،دعوت به اردوی تیم ملی و عضو بودن در آن،کسب مقام های آسیایی و جهانی جزو اهداف من هستند که می دانم با این شرایط امکان رسیدن به آنها پنج درصد است.چون هیچ کس نیست تا حامی من باشد اما به خدا توکل می کنم تا به اهدافم برسم.

وی افزود:من امیدوارم که شنای استان ما،مثل شیرجه استان پیشرفت کند و حرفی برای گفتن داشته باشد.تمام مدال ها در همه ی مسابقات برای استان ما باشد.

قاسمی در رابطه با اهداف خود افزود:من با تمام سختی ها و ناکامی ها به اهدافم برسم تا عزیزانم را خوشحال کنم و استان آذربایجان شرقی را سربلند کنم.من بر این اعتقادم که بهانه ها را کنار بگذار و تلاش کن تا شانس هم به یاری ات برسد.

وی افزود:در پایان سخن همیشگی ام که آرام بخش روزهای من است را می گویم،به توانایی هایت ایمان بیاور و خودت را باور داشته باش که خودباوری باعث می شود که هر اتفاقی را که باور داری برایت اتفاق افتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید