به گزارش آذراسپورت فردین بلوچیان مدافع تیم فوتبال مهدیه تبریز به سوالات ما پاشخ داده که در زیر آن ها را مشاهده می کنید.

خودت را کامل معرفی کن؟

عرض ادب و سلام به تمامی فوتبال دوستان و مخاطبان مجموعه رسانه ای آذراسپورت

من فردین بلوچیان متولد سال ۱۳۸۳ از تبریز هستم.

در چه تیم هایی بازی کردی؟

من در تیم‌های تراکتور،مهدیه، صدرنشینان،گسترش و….بازی کردم .

امسال در چه تیمی بودی ؟

 امسال در تیم مهدیه بودم .

در چه رده هایی امسال بازی کردی؟

در رده های جوانان ،امید و بزرگسالان

چرا تیم جوانان سقوط کرد؟

در تیم جوانان با اینکه بازیکنای خوبی داشتیم و همه آنها از لحاظ فنی خوب بودند ولی اکثر بازیکنانمان متولد ۸۵و۸۶بودن با این که بازیکنای خیلی موثر و با انگیزه ای بودند ولی تجربه ی کافی برای جوانان دسته یک نداشتند. از طرف دیگر تیم ما خیلی کم حمایت می شد.در بازی های خارج از خانه اصلا عملکرد خوبی نداشتیم و شانس هم با ما یاری نمی‌کرد ، امیدوارم سال بعد تمامی رده های مهدیه تبریز نتیجه های خوبی بگیرند و همیشه موفق و شاد باشند.

وضعیت تیم امید مهدیه چطور؟

تیم امیدمان هم تیم خوبی بود  در تیم امید  کمی نا هماهنگی و از دست دادن فرصت ها کار دستمان داد و خیلی راحت می‌توانستیم صعود کنیم .

۷_برنامه ای برای فصل آینده؟

برنامه ای برای فصل آینده دارم و اولین برنامه ی فصل آینده به احتمال زیاد لژیونر بشم و به یکی از تیم های ترکیه بپیوندم و برای فصل آینده باید حتی بیشتر از دیروز تلاش ‌کنم و امیدوارم حاصل زحماتم را بگیرم و امیدوارم مورد حمایت قرار بگیرم.اگر ترکیه نشد بدنبال بازی در تیم های خوب داخلی هستم. در این مورد جا دارد از تمامی مربیانی که باعث رشد فوتبال من شدند از آنها خیلی تشکر می کنم و همیشه به یادشان هستم.

۸_هدف نهایی شما ؟

هدف نهایی من بازی کردن در تیم های بزرگ و پوشیدن لباس تیم ملی ایران است.

در لیگ ایران تیم ها دیدگاه خیلی کمی به پایه های تیم دارند و به همین دلیل اکثر بازیکنان،فوتبال خود را در رده های جوانان و امید تموم میکنند،امیدوارم به پایه ها و بازیکنان جوان اهمیت زیادی داده شود.

۹_آخرین حرف ؟

تشکر می کنم از مادر عزیزم که در نبود پدرم بهم پدری کرده و همیشه پشت و پناهم بوده و انشالله با دعاهای مادرم به تمامی خواسته هایم برسم و مادرم را سربلند کنم من همیشه دست بوس مادرم هستم انشالله که بتوانم با تمامی تلاش هایی که می کنم به جاهای بزرگ برسم.

آرزوی موفقیت برای تمامی بازیکنان کشورم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید