به گزارش آذراسپورت , مهران سپاهی کادر پزشکی جوان و خوش آتیه تیم فوتبال رخش آذربایجان که حاضر در مسابقات مرحله دوم لیگ سه که دانش آموخته رشته طب ورزشی از دانشگاه تهران می باشد  در رابطه با شرایط تیم رخش خودرو گفت: همه بازیکنان در بالاترین سطح آمادگی جسمی و روانی خود قرار دارند.
تلاش کردیم که کادرفنی در تمامی لحاظ از پتانسیل همه بازیکنان بهره کامل را برده باشد.
وی خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ سه فرسایشی است به همین منظور تدبیر ما این است تا بازیکنان با همه توان جسمی و روانی در مسابقات حاضر شوند تا بتوانیم با بهترین نتایج مسابقات را به سر انجام برسانیم.
سپاهی خاطر نشان کرد: بعد برد پرگل اخیر تیم رخش خودرو مقابل تیم همشهری روحیه بازیکنان عالی است و به امید خدا بدون هیج مشکلی به مصاف آوالان خواهیم رفت.

مهران سپاهی-آذراسپورت
مهران سپاهی  در رابطه با شرایط جسمی بازیکنان جدید تیم اظهارداشت: کادرفنی تیم رخش خودرو و در راس آن آقای علیرضا اکبرپور با رصد کامل بازیکنان, گزینه های مناسبی را برای جذب انتخاب کرده اند. خدارو شکر بازیکنان جدید از آمادگی کامل بهره مند هستند , آنها در بازی اول خودشان این مهم را به خوبی نشان دادند.
مهران سپاهی در پایان خاطر نشان کرد: به نوبه خود از زحمات مالک , مدیر عامل , سرمربی و همه اعضای کادرفنی و بازیکنان سپاس گزارم, امیدوارم با تمام قوا و نیرو این مسیر را ادامه داده و فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید