به گزارش آذراسپورت، مهدی سیدی بازیکن خوش تکنیک و یکی از پدیده های فوتبال آذربایجان در رابطه با برد تیم عقاب مهر در مقابل تیم تراکتور گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم هر دو تیم برای برد تلاش کردند اما تیم سر تر میدان ما بودیم توانستیم به خوبی خواسته های کادرفنی را پیاده کنیم و فاتح میدان شویم.
سیدی خاطر نشان کرد:دو هفته خوب را پشت سر گذاشتیم توانستیم تیم خوب نساجی را در مازندران و تیم خوب تراکتور را در تبریز شکست بدهیم این نشان دهنده توانایی های کادرفنی و بازیکنان ماست.


مهدی سیدی در رابطه با شرایط کلی تیم گفت: ما در سال اول صعودمان به لیگ برتر توانستیم نتایج خوبی را بدست بیاوریم و در رتبه های بالای جدول قرار بگیریم . هدف ما اول ماندن در لیگ برتر و در گام دوم صعود از مرحله گروهی به مرحله نهایی است.
سیدی خاطر نشان کرد : عقاب مهر در سال های گذشته در فوتبال تبریز حرف زیادی برای گفتن داشت امسال نیز در لیگ برتر شخصیت بالای خود را به تماشا گذاشت.

پدیده فوتبال تبریز اظهارداشت: خوشحالم در تیم خوب عقاب مهر حضور دارم ، برای آینده خودم هدف های والایی دارم و تلاش میکنم با برنامه ریزی منسجم به همی خواسته های خود برسم.

دیدگاهتان را بنویسید